پسرکوچولوی مامهرادپسرکوچولوی مامهراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ جوانمرد خانه ما....

11ماهگیت مبارک...

1392/6/30 19:36
نویسنده : الهام
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برهمگی...گل پسرماامروز11ماهه شدویک ماه تاتولدش باقی مونده...مهرادماهنوزبی دندونه ولی بالثه هاش همه چی میخوره..به دوغ ومیوه هاخیلی علاقه داره...هنوزچهاردست وپامیره وبادست گرفتن به جاهای مرتفع قدم برمیداره...راستی توشهریورباعمه مهرادسفری به رامسرداشتیم که خوش گذشت...توهفته گذشته دوروز واسه امتحان مهدرفتی که عادت کنی ورسماازاول مهدبری...تواین عکس داری اززیرمیزناهارخوری سرک میکشی من وپدرت توروبهترین هدیه خدامیدونیم سربلندباشی عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله راضیه
31 شهریور 92 7:48
سلام گلم دللللللممممممممم بررررااااااااتتتتت تتتتننننننگگگگگگ ششششدددددددهههههه بااین که جمعه دیدمت.ددوووووسسسسستت دددداااررررررررررممم
نسرین مامی مهراد
31 شهریور 92 9:29
ماشالله به این پسل ناناز طلای خوشمل خدانگهت داره برا مامان بابا ایشالا...همیشه اینقد قشنگ بخندی و دنیا هم بهت بخنده.. مرسی مامانش که بما سر زدی ..لینکت کردم اگه دوس داشتی شمام ما رو لینک کن
مامان امیر حسین
31 شهریور 92 11:52
الهییییییی چه پیسل نازی خوبی آقای بی دندون؟!
الهامم دوست مامانت
31 شهریور 92 19:51
سلام الهام جان خوبی .ماشااله خیلی مهرادبزرگ شده .خیلی دوست دارم ببینمتون
مامان کیان کوچولو
8 مهر 92 18:04
11 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان رادمهر
20 مهر 92 19:24
ای جونم.خداروشکر که مهراد جون بی دندون خوش خوراکه.مثل رادمهر من.البته گوش شیطون کر