پسرکوچولوی مامهرادپسرکوچولوی مامهراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

بزرگ جوانمرد خانه ما....

اندرحکایت مهرادما,درچندروزمانده به اغاز8ماهگی

1392/3/27 8:13
نویسنده : الهام
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرنازنینم.شماچندروزدیگه وارد٨ماهگی میشی.چقدرزودگذشت.

الان شمابه راحتی مینشینی ولی کاملا تعادل نداری وبایدمواظبت بودتانیفتی.باغلتیدن به همه چیزمیرسی وبه راحتی با روروِئک حرکت میکنی وصداهایی هم ازخودت درمیاری که واضح ترینش دده هست اب ازدهانت خیلی میادولی هنوزازدندون خبری نیست.پسرگلم الان موقع امتحانهای من هست امیدوارم پسرخوبی باشی تا من به درسهام برسم.

اینم چنذتاعکس ازدوماه اول سال٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان دخترا
29 اردیبهشت 92 12:37
به به چه آقای خوشتیپ اخمویی! از حالا جذبه مردونه گرفته پسرک خوشگل. هزار ماشالا!
الهامم دوست مامانت
29 اردیبهشت 92 16:39
خیلی عکسات قشنگه .ماشااله ماشااله بزرگ شدی که میتونی بشینی .مامانش نگران نباش دندونم درمیاره وقتی گازت گرفت اون وقت میفهمی
مامان جون بابا جون
30 اردیبهشت 92 22:38
سلام قشنگم هرروز که میگذره علاقمون بهت هزاربرابر میشه... به امیداینکه همیشه درکنارمامان و بابا شاد و خرم باشی..
خاله راضیه و خاله هانیه
30 اردیبهشت 92 22:46
سلاااااامممم عشق خاله ♣♣ _________________ ♣♣(..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ love..............A love.................A love......................A love...........................A love................................A love..................................A love....................................A love.....................................A love.....................................A love....................................A love..................................A love................................A love..............................A love..........................A love.......................A love...................A love................A love...........A love.......A love.....A love..A love.A love A... ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ عزیزم دلم برات تنگ شده در حالی که سه روز پیش دیدیمت...دوستتتت داااررم
الهام مامان علیرضا
8 خرداد 92 11:28
سلام به نی نی ناز و مامانی از طریق وب کیان جون باهاتون آشنا شدم و دیدم اسمتون الهامه اومدم باهاتون دوست شم
الهام مامان علیرضا
9 خرداد 92 17:27
سلام منم شما رو لینک می کنم الهام جون امیدوارم از دوستی با ما لذت ببرید!!
مامان مانی
11 خرداد 92 0:10
عزیزم ممنون که بهمون سر زدی و نظر گذاشتی مهراد جونم خیلی گله. با کمال میل لینکت می کنم.
مامان مهراد
11 خرداد 92 0:54
خوشگلم چقدر نازیی.مامان الهام عزیز. با افتخار لینک شدید
الهام مامان علیرضا
12 خرداد 92 16:54
مامان کیان و کارین
13 خرداد 92 14:39
سلام آقا مهراد مرسی که به ما سرزدی از آشنایی باتو و مامان گلت خوشبختم عزززیزم لینکت کردم
مامان مانی
13 خرداد 92 16:56
آپ کن دیگه مامانی
مامان رادمهر
14 خرداد 92 21:31
سلام مامان الهام.خدا این جو.انمرد کوچکت رو براتون حفظ کنه و جز خنده رو لباش چیزی نبینی.ممنون که به ما سر زدی.لینک شدین
مامان کیان کوچولو
15 خرداد 92 0:25
عزیزم گفته بودم رمز و تا یید نکنین .. پس لطفا پاکش کن .. خیلی برام مهم هست
الهام
16 خرداد 92 11:01
سلام الهام جون خوبي؟؟ ممنون بهمون سر زديو اظهار لطف كردي من لينكت كردم،بيشتر بهت سر مي زنم!! ببوس مهراد خوشگل با جذبه رو
مامان علی مرتضی
17 خرداد 92 1:24
سلام الهام جان ممنون که به ما سر زدین خدا پسرتو برات حفظ کنه موی فر فر ی چ بهش میاد من عاشق پچسر مو فرفریم پسر خودم موهای خیلی نرمی داره که اگه فر بودن خیلی خوشکل تر میشد
خاله راضیه
21 خرداد 92 14:50
سلام گلم،دلم برات تنگ شده..............عشق خاله مااالله.........
مامان سجاد*ساجده
17 مرداد 92 14:53
ای جااااان چه گل پسر خوشتیپی خدا نگهدارش باشه