پسرکوچولوی مامهرادپسرکوچولوی مامهراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

بزرگ جوانمرد خانه ما....

پایان 4ماهگی.تعیین جنسیت وبیمارستان

1392/3/27 8:14
نویسنده : الهام
680 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.سه شنبه 2خرداددچارمشکل شدم وسریعا به بیمارستان صارم رفتم.دکتربعدازانجام سونو دستوربستری داد ومن بستری شدم.روز4شنبه سونو دادم که نشون دادمشکل حل شده ونی نی ماهم یه پسمل شیطونه.5 شنبه مرخص شدم ودکتر2هفته استراحت مطلق داده.امیدوارم همه چی به خوبی وخوشی طی بشه ودیگه مشکلی پیش نیاد چون من واقعا نمیتونم توخونه بندبشم.درضمن دکترم روهم عوض کردم وازاین به بعدتحت نظر دکترنیک نفس هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیوامامان رها
9 خرداد 91 16:00
آخی ناززی امیدوارم به سلامتی زایمان کنی و عکس پسمل نازتو بذاری اینجا
الهه مامان رادین
20 خرداد 91 12:43
مبارکه عزیزم... جااانم از حالا پسری داره مامانشو اذیت میکنه....قربونش بشم....ایشالا به سلامتی دنیا بیاد...با اجازه لینکتون میکنم
مامان کیان کوچولو
20 تیر 91 14:01
عزیزم تبریک میگم به خاطر مامان شدنت و تجربه این حس زیبا ... امیدوارم که تا پایان بارداری همه چی به خوبی پیش بره ... پیش ما هم بیا گلم خوشحال میشم .. نی نی منم پسره .. تا 3 هفته ی دیگه هم بدنیا میاد ...من اتفاقی وبت و پیدا کردم میذارمت جزو دوستام ..